כל התמונות באתר להמחשה בלבד | משלוחים תוך 3 ימים עסקים - לפי תקנון האתר | משלוח חינם בקניה מעל ₪299 |
0
אולי תאהב/י גם
שותים ונהנים: כמה אלכוהול לקנות לחתונה
תכנון חתונה כרוך בפרטים רבים וכן בהוצאות לא מבוטלות. אחד ההיבטים החשובים של האירוע שיש לתת עליו את הדעת, הוא כמות האלכוהול שכדאי ...
קוקטייל עם וודקה
קוקטיילים על בסיס וודקה - המדריך המלא קוקטיילים הם משקאות המורכבים משילוב של משקאות אלכוהולים כמו וודקה, ג'ין, רום, יין, ליקר ועוד עם ...
אלכוהול לחתונה – איזה אלכוהול מומלץ ואיפה לקנות?
מתחתנים? מתכננים אירוע גדול עם הרבה אלכוהול? המאמר הזה בשבילכם. צוות המומחים של "משקאות מנדלסון חשין" גיבש עבורכם מדריך מפורט הנוגע בכל הקשור ...

מדריך ג'ין – סוגי ג'ין והמלצות לג'ין איכותי

אחד המשקאות החריפים הפופולריים ביותר בשנים האחרונות הוא הג'ין. הג'ין הוא הבסיס להרבה מאוד קוקטיילים מעניינים, והוא בא לידי ביטוי בעוד מגוון רחב של משקאות, לרבות משקה הג'ין וטוניק המפורסם, שכולנו מכירים. זהו משקה שנחשב בעיני רבים לטעם נרכש, ולכן, שווה מאוד להכיר אותו, לנסות אותו, ולהבין איך ניתן להגיש אותו. יש כיום המון סוגי ג'ין שונים שאפשר להשיג בארץ, ולהשתמש בהם בדרכים שונות. עוד לפני שנגיע למתכונים וערבובים, שווה להכיר את הרקע של המשקה המיוחד הזה, שהוא פופולרי – ולא לחינם, בכל רחבי העולם.

מה המקור של משקה הג'ין?

הג'ין הוא במקור באנגליה, ויש תיעודים שהוא החל להיות פופולארי עוד בשנת 1688. מי שהביא אותו לאי הבריטי היה הולנדי בשם ויליאם מאורנג'. המשקה היה מזוקק מחיטה, צלול ועם ריכוז אלכוהול של קצת יותר מ- 50 אחוז. הגלגול המוקדם של הג'ין היה פופולארי במרכז אירופה, עם דגש על הולנד, ונקרא בכלל ינייבר, אך כאשר הגיע לאנגליה, התעצב שמו לשם אנגלי יותר. השם של המשקה מגיע מהמרכיב העיקרי שנמצא בו, ונותן לו את הטעם המוכר שלו – ג'וניפר. ובעברית, מדובר ב"ערער".

מה השיטה להכנת ג'ין איכותי?

יש כמה שיטות מרכזיות להכנת ג'ין, כאשר בשיטה האנגלית, גרגירי הערער מזוקקים, ואל המשקה מוכנסים אלמנטים כמו קינמון, קליפות תפוזים, עשבים שונים ומרכיבים די ייחודיים כמו אקציה וכינין. הכל מתערבב עם אלכוהול מזוקק, אך הסוד הוא שהתוצר הסופי מכיל כמות קטנה יחסית של אלכוהול, ביחס למשקאות מזוקקים אחרים. בג'ין יש 37.5 אחוז אלכוהול, והוא נחשב למשקה קליל יחסית לצריכה. יצרנים אחרים ברחבי העולם לא משקיעים כמו האנגלים, ופשוט משרים את הערער וצמחים נוספים בתוך אלכוהול מזוקק, עד אשר האמולסיה מושלמת והמשקה מוכן לשתייה ולמכירה.

האם אפשר למצוא ג'ין איכותי בישראל?

אפשר למצוא כיום ג'ין איכותי במיוחד בהרבה מקומות בארץ, אם כי צריך להבין את הנושא ולחקור עליו, על מנת להגיע לתוצאה הרצויה מבחינתכם. מרבית הג'ין מגיע לישראל מאנגליה, והוא מתאים כאמור להרבה סוגים של קוקטיילים. למעשה, כל קוקטייל שנעשה עם וודקה, מתאים גם לג'ין, כאשר התוצאה הסופית היא מעט מתונה ומעט פירותית יותר מאשר משקאות עם וודקה. בכל מקרה, ג'ין מתערבב בצורה נהדרת עם קרח, והוא נחשב למשקה קייצי פופולרי מאוד גם במסיבות, וגם באירועי יוקרה. מדובר במשקה מאוד ייחודי, עם טעם מובחן ומרענן, שאוהבים אותו מבוגרים וצעירים כאחד, וזה מה שמיוחד ומעניין בו.

האם יש בקבוקי ג'ין זולים באופן יחסי?

הרבה אנשים מחפשים אחר ג'ין מומלץ אשר ישדרג להם את המשקאות ופשוט לא יודעים במה לבחור. יש כאמור הרבה מאוד סוגים, בדרגות ובקטגוריות שונות, ולכן, חשוב מאוד להבין מה קונים ומה אפשר לעשות עם סוג הג'ין שקניתם. אם רוצים לקנות משקה שהוא סולידי יחסית ובמחיר נוח, שווה ללכת על הג'ין גרינאלס או על הג'ין לונדון היל, שהם עדינים יחסית, יבשים, ואיכותיים ביחס למחיר הנוח שלהם. אנשים אשר מחפשים אחר ערך לכסף, יגלו שמדובר בשתי משקאות טעימים מאוד, וכאלו שמתאימים לקוקטיילים מסוגים שונים, בכל תקופה בשנה.

מה הג'ין הכי איכותי שאפשר להשיג בישראל?

אם רוצים לעלות ברמה ולקבל קוקטיילים הרבה יותר איכותיים ויקרים, שווה לבדוק את הג'ין אוקסלי המעניין, את ג'ין סטאר אוף בומביי או את ג'ין תומאס דקין, שנחשב לג'ין איכותי ויוקרתי במיוחד המגיע אלינו מאנגליה. עם ג'ין אפשר להכין כמה וכמה קוקטיילים יוצאי דופן, כולל ג'ין אננס שנחשב למשקה קיץ מרענן, קוקטייל אנג'ל פייס, קוקטייל האנקי פאנקי ועוד. כולם על בסיס ג'ין, עם אלמנטים פירותיים מעניינים שמשתלבים בצורה אידיאלית עם טעם הערער. האתגר הגדול ביותר הוא למצוא את החנות המקומית הטובה ביותר למצוא בה ג'ין ברמה גבוהה. אין כל ספק כי בארץ מדובר על חנות המשקאות של מנדלסון וחשין.

איפה אפשר למצוא בקבוקי ג'ין טובים בישראל?

בחנות המשקאות "מנדלסון חשין" תוכלו למצוא כמות עצומה של בקבוקי ג'ין איכותיים. אנו מחזיקים עשרות סוגים של ג'ין בשלל גדלים, כולל ג'ינים בארומות פירותיות. מעוניינים בערבובים מעניינים לג'ין שלכם? אנו מחזיקים בקטלוג משקאות איכותיים מגוון הכולל בין היתר ליקרים ומבחר משקאות משלימים. בין אם אתם מעוניינים להעניק בקבוק ג'ין איכותי כמתנה לאדם יקר, לחדש את מזווה האלכוהול הביתי, לרכוש בקבוקי ג'ין לחתונה, למסיבת רווקים, ליומולדת או לאירוע מיוחד אחר או להתנסות בהכנת קוקטיילים מעניינים וטעימים – נשמח לייעץ לכם על בחירת סוג הג'ין האידיאלי עבורכם.

הכנסו לקטלוג הג'ין הנהדר שלנו, והתרשמו בעצמכם מהמגוון. אל תתביישו – לחצו כאן!

הכניסה לאתר זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים.