כל ההזמנות שיבוצעו היום למוצרים שאינם כשרים לפסח יסופקו רק לאחר החג | כל התמונות באתר להמחשה בלבד | משלוחים תוך 3 ימים עסקים - לפי תקנון האתר | משלוח חינם בקניה מעל ₪299
0
אולי תאהב/י גם
מתכוני קוקטיילים – טיפים ומתכונים לקוקטיילים ביתיים
לא ברור בדיוק מתי נכנסה המילה "מיקסולוג" ללקסיקון הקולינרי, אבל אין ספק שמאז היא רק צברה תאוצה. בניגוד למה שחושבים לפעמים, לא מדובר ...
סוגי בירות נפוצים בארץ וההמלצות שלנו
המשקה האלכוהולי הפופולרי ביותר בעולם הוא כמובן הבירה. בירות מוגשות בכל רחבי העולם, בכל בר שהוא, הן זמינות, הן זולות, והן נמצאות גם ...
מבשלות בירה ישראליות – היכרות עם סצנת הבירה בישראל
אמנם לא מדובר בצרכני בירה גרמניים או בריטיים, אבל גם הישראלי הממוצע אוהב לשתות בירה בהזדמנויות שונות - על חוף הים, במסיבה, במפגש ...

מדריך קוניאק – קוניאק מומלץ, סוגים, המלצות ומחירים

אלכוהול איכותי משחק חלק מרכזי בהמון מפגשים חברתיים. אנשים מחפשים אחר קצת יותר מוודקה רדבול, ומנסים למצוא את עצמם מבין המגוון העצום שאפשר להשיג כיום בישראל. אחד המשקאות המבוקשים והיוקרתיים ביותר הוא הקוניאק. קוניאק הוא למעשה סוג של ברנדי מחבל קוניאק שבמערב צרפת, אשר ממוקם דרומית מערבית מפריז, ממש מחוץ לבורדו. גם לקוניאק יש סוגים שונים וכאשר מחפשים אחר קוניאק מומלץ לאירוע, נתקלים בהרבה מאוד אפשרויות. לכן, חשוב ללמוד את הנושא, כדי להצליח לקנות את המשקה המושלם לאירוע המתאים.

ממה עשוי קוניאק?

בקוניאק יש תערובת של ענבים לבנים, אשר עוברים זיקוק פעמיים בסיר העשוי ממתכת ונחושת. במשקה יש כ-70 אחוז אלכוהול, והוא נחשב לסוגה עילית בעולם האלכוהול. אחרי הזיקוק, המשקה מתיישן בתוך חביות עץ אלון המגיעות מעצים הנמצאים באזור בלבד. תהליך היישון נותן לקוניאק את הצבע הענברי שלו ובזמן היישון, הוא מאבד כ-3 אחוזים מהאלכוהול שיש בו ומהמים בחבית. יש לציין כי יש כמה רמות קוניאק שונות המצביעות על איכות המשקה, כולל VS שהיה בחבית יותר משנתיים, VSOP שהיה בחבית יותר מ-4 שנים, XO עם תהליך יישון של לפחות עשור או XXO שהיה ביישון לפחות 14 שנה. שימו לב, כי המחירים בהתאם.

איך מגישים כוס קוניאק ומה החשיבות של האיכות?

קוניאק הוא משקה אותו מגישים בכוס נמוכה ובניגוד לשוטים, שותים אותו בצורה איטית כדי ליהנות מהארומה המיוחדת שלו. הכוס האידיאלית לקוניאק היא כוס "כרסנית" עם תחתית עבה יותר, ואת הקוניאק מוזגים כך שהנוזל לא יעלה על החלק הצר שלה. כאשר מזמינים את המשקה, חשוב כאמור לשים לב לנושא של דרגות קוניאק וכמה זמן הוא יושן. יש גם כמה סוגי קוניאק של הרבה מאוד יצרנים שונים, אשר משתדלים לשים את הטוויסט האישי שלהם על המשקה, ברמת כמות האלכוהול, כמות הענבים, או כמות המים. המשחק הזה מייצר משקאות שהם מעט שונים אחד מהשני, אך הטעם הייחודי והארומה המיוחדת, הם אלו שנותרים ברוב המקרים.

מתי מגישים קוניאק איכותי?

קוניאק הוא משקה אותו שותים באירועים יוקרתיים ובארוחות יוצאות דופן. כלומר, לא תמצאו אדם שותה קוניאק לצד המבורגר, אלא זהו משקה שמתאים (גם בגלל אופי הכוס) להסתובבות, למינגלינג, ולשתייה איטית. במקרים של ארוחות גדולות, אפשר אפילו להזמין בקבוק קוניאק ולקבל כמה וכמה כוסות, שילוו אתכם לאורך כל הארוחה, ואפילו לאורך כל האירוע. קוניאק הוא משקה משכר, כמובן, ויש לשים לב לכמויות שלו, ולבטח אם אתם נוהגים לאחר מכן. עם זאת, המתיקות והייחוד שלו, הופכים אותו למשהו שכיף מאוד לשתות לאורך זמן, ואף להוסיף טוויסט ללוק המתוחכם שלכם.

האם יש בקבוקי קוניאק זולים?

מרבית הישראלים מחפשים בראש ובראשונה אחר קוניאק טוב ולא יקר ומגלים את גודה VSOP, שיושן במשך כ- 4 שנים. מדובר בקוניאק סולידי, שמחיר בקבוק שלו עולה כ-200 שקלים בלבד, כך שאפשר ליהנות מכוס במחיר סביר, ועדיין לקבל איכות. גם דופוי VSOP נמצא באותה קטגוריה, אם כי הוא מעט יותר יקר. גם כאן מקבלים קלאס ואיכות לא מתפשרת, ובמחירים של משקאות אחרים שאפשר למצוא בבר. הקוניאק הזול ביותר שניתן למצוא בישראל הוא מוסנס VSOP, שמחירו קצת מתחת ל-200 שקלים. גם כאן, עדיין מקבלים את הארומה, אך האיכות היא לא כמו של משקאות יקרים יותר.

מהו בקבוק הקוניאק היקר ביותר בישראל?

כאשר מדברים על קוניאק סוגים שונים הם בעלי משמעות. כולם רוצים קוניאק טוב אך יש גם את עניין המחיר שיש לקחת בחשבון. חשוב לא להזמין משהו שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם, אך גם להסתכל על האיכות ובאיזה אירוע מדובר. כמובן שאם אתם יושבים בבר, זהו אירוע שונה מאשר מסיבת יום הולדת עגולה לחבר. קוניאק איכותי משדרג כל סוג של אירוע, ואם מחפשים אחר קוניאק יקר וטוב, אין כמו רולנד בלו אקסטרה, שנחשב לקוניאק הטוב ביותר שניתן להשיג בישראל. גודה אקס או טרה הוא גם בחירה איכותית מאוד, של משקה שיושן במשך כעשור, ומביא ארומה יוצאת דופן.

איפה אפשר למצוא בקבוקי קוניאק באיכות טובה?

בחיפוש אחר הקוניאק האיכותי ביותר בארץ מתוך המגוון הרחב והכשר, תגיעו למסקנה כי בחנות מנדלסון חשין נמצא המענה הטוב והרחב ביותר בארץ. בחנות האלכוהול שלנו ממתין לכם מגוון עצום של משקאות, הכולל כ- 20 סוגים של קוניאקים משובחים מאזור צרפת, ובדרגות איכות שונות ומגוונות. החנות מבצעת משלוחים עד הבית, באריזות יוקרתיות ומציעה יתרון משמעותי גם בנושא המחיר והשירות ללקוח.

לקטלוג הקוניאק שלנו – בקרו כאן.

הכניסה לאתר זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים.