כל התמונות באתר להמחשה בלבד | משלוחים תוך 3 ימים עסקים - לפי תקנון האתר | משלוח חינם בקניה מעל ₪299 |
0
אולי תאהב/י גם
אלכוהול לחתונה – איזה אלכוהול מומלץ ואיפה לקנות?
מתחתנים? מתכננים אירוע גדול עם הרבה אלכוהול? המאמר הזה בשבילכם. צוות המומחים של "משקאות מנדלסון חשין" גיבש עבורכם מדריך מפורט הנוגע בכל הקשור ...
מבשלות בירה ישראליות – היכרות עם סצנת הבירה בישראל
אמנם לא מדובר בצרכני בירה גרמניים או בריטיים, אבל גם הישראלי הממוצע אוהב לשתות בירה בהזדמנויות שונות - על חוף הים, במסיבה, במפגש ...
סדנת וויסקי – סדנת טעימות וויסקי מומלצת
תמיד אהבתם וויסקי ולא ידעתם להסביר למה? הגיע הזמן להעמיק ולהעשיר את הידע שלכם בעזרת סדנת וויסקי מומלצת של "משקאות מנדלסון חשין". בסדנה, ...

קוקטיילים מומלצים ומרעננים לקיץ – מצרכים ומתכונים לקוקטייל עם טקילה

הקיץ הישראלי הוא לוהט ורובנו מחפשים אחר דרכים יצירתיות להתקרר ומהר. משקאות צוננים ומרעננים הם תמיד תוספת מתבקשת לכל סוג של אירוע קיצי (ולא רק), ובמיוחד כאשר מדובר במשקאות אלכוהוליים. בירות צוננות וצ'ייסרים תמיד נוכחים בכל סוג של התאספות חברתית, וזה בהחלט מרכיב אינטגרלי כדי שלאורחים שלנו יהיה כיף ושמח. אך אין כמו להגיש קוקטייל עם טקילה טובה, אם אתם באמת רוצים להרים את הרמה של האירוע או המסיבה.

מדוע קוקטייל מרענן מתאים כל כך לקיץ?

עולם המשקאות הוא עולם עצום ומגוון, ולצד משקאות "סטנדרטיים" ישנם משקאות משוגעים ויוצאי דופן. היופי הוא שכיום, כל אחד יכול להתנסות ולא צריך לקחת קורס ברמנים על מנת להגיע לתוצאות נהדרות. יש המון מידע כיום באינטרנט, ומעבר לכך, אפשר להזמין אלכוהול מגוון דרך האינטרנט ובלחיצת כפתור. כך שאם אתם רוצים קוקטייל קיץ מרענן אתם רק צריכים לחפש אחר מידע באינטרנט, להזמין את המוצרים הרלוונטיים עד הבית, ולהתחיל לרקוח. לא אהבתם? אפשר בקלות לעבור לניסיון הבא, ולגלות עולם שלם של התאמות ורעיונות.

מדוע הקוקטיילים מתוקים יותר בקיץ?

קוקטייל קייצי צריך להיות בראש ובראשונה קריר ומרענן. ההנחה הבסיסית היא שאנשים רוצים להתרענן וכי מזג האוויר בחוץ הוא חם עד שרבי. זה נכון במיוחד למסיבות בריכה שנערכות תחת כיפת השמיים, אך גם לאירועים רשמיים יותר בשעות הערב. לכן, הרבה אנשים משתמשים במתכונים עם קרח, ומנסים לקרר את המשקה עד כמה שניתן. קוקטיילים לקיץ הם גם לרוב מתוקים יותר, מפני שזוהי העונה הטובה ביותר של הפירות וברמנים ומיקסולוגים מעדיפים לשלב פירות עונתיים טריים בקוקטיילים, כדי להוסיף להם רעננות טבעית מענגת.

מדוע טקילה זה הבסיס המושלם לקוקטייל קייצי?

יש כיום המון סוגים של קוקטיילים מומלצים לקיץ על בסיס של טקילה. הטקילה הוא משקה מאוד פופולרי, שמוגש לעיתים כשוט, אך גם כחלק מקוקטיילים. הטקילה הוא משקה יקר יחסית, אם כי גם לו יש קטגוריות שונות של מחירים. מי שרוצה רק להתנסות עם טקילה זולה יחסית, יכול לקנות את הטקילה הרודרה סילבר בעל הארומה העשבית או את הטקילה קא בלנקו, שהיא לא רק מעניינת, אלא גם מגיעה עם בקבוק שהוא למעשה סוג של גולגולת צבעונית. אם רוצים להשתדרג וללכת על טקילות יותר מורכבות ומעניינות, אין כמו פאדרה אזול אנייחו או קלאסה אזול רפוסאדו שהן טקילות פרימיום מיוחדות.

איך מרכיבים קוקטייל אלכוהולי מושלם?

אנשים רבים מנסים להרכיב קוקטייל אלכוהולי מעניין עם טקילה, ומבחר האפשרויות הוא רחב להפליא. דוגמא לקוקטייל קיץ מעניין היא ה"קוברה" – מיקס על בסיס טקילה שמוגש עם גרנדין, פרוסת לימון, טריפל סק וקרח כתוש. גם כאן, הקרח הוא מרכיב חשוב מאוד בהגשה ולהרגשה. כאשר מחפשים קוקטייל עם טריפל סק המכיל טקילה, מרגריטה היא בחירה קלאסית וורסטילית שרוב האנשים מאוד נהנים ממנה. רוצים להשתגע וללכת על קוקטיילים מתוקים עם טקילה? "טקילה קוקוס" הוא משקה מיוחד מאוד, יוצא דופן, שכולל דובדבן. אנשים בדרך כלל מתחילים בקטן, ולאט לאט עוברים למשקאות מורכבים ומעניינים יותר. אך הבסיס, שהיא הטקילה, חייב להיות איכותי במיוחד כדי שהמשקה יצליח. באופן כללי, חשוב לשים לב על קניית מצרכים טריים וברמה גבוהה, על מנת לבנות קוקטייל שלא יהיה רק מתוק, אלא גם טעים, קריר ומתאים לעונה. הפרשיות מורגשת בכל לגימה ולגימה.

איפה מוצאים מתכונים לקוקטיילים שכולם אוהבים?

החיפוש אחר קוקטיילים מומלצים באינטרנט יביא המון תוצאות מעניינות מאוד. יש כמה קוקטיילים נישתיים, אך יש כמה, כמו מרגריטה, שהוא כזה שאהוב על כולם. הטקילה האיכותית באמת היא זו שתהפוך את המשקה למשהו מיוחד שכולם רוצים לקבל. קוקטייל אלכוהולי מתוק הוא משהו שגם אנשים שלא תמיד אוהבים אלכוהול ישמחו לנסות. מה שיפה פה, זה דווקא האנשים שפחות מתחברים לקוקטיילים וינסו אותם, "יתפסו ראש" מהר יותר. האתגר הגדול ביותר הוא למצוא את המקום הנכון לקנות בו טקילה ברמה גבוהה.

איפה אפשר למצוא משקאות אלכוהוליים ברמה גבוהה וטקילות מובחרות?

בחנות המשקאות מנדלסון חשין תוכלו למצוא מגוון עצום של משקאות, ואף עשרות סוגים שונים של טקילות. הטקילה, שהוא משקה מקסיקני, מככב אצלנו בענק וקולקציית הטקילות בחנות כוללת גם כמה סוגי טקילות מיוחדות ומעניינות שאי אפשר להשיג כמעט בארץ. זקוקים להמלצות נוספות לבחירת הטקילה האידיאלית להכנת קוקטיילים מושלמים לקיץ? צוות החנות שלנו ישמח לייעץ ולסייכ לכם!

אז ואמוס – למה אתם מחכים? קטלוג הטקילה שלנו מחכה רק לכם!

הכניסה לאתר זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים.