כל ההזמנות שיבוצעו היום למוצרים שאינם כשרים לפסח יסופקו רק לאחר החג | כל התמונות באתר להמחשה בלבד | משלוחים תוך 3 ימים עסקים - לפי תקנון האתר | משלוח חינם בקניה מעל ₪299
0
אולי תאהב/י גם
לא רק לברמנים: היכרות עם סוגי אלכוהול נפוצים 
אנשי מקצוע בתחום האלכוהול, כמו ברמנים ומיקסולוגים, מן הסתם מכירים את השמות והתכונות של סוגי משקאות חריפים. אבל ככל שתרבות השתייה הולכת ומתרחבת, ...
סוגי ערק מומלצים: המדריך לחובבי האניס
אוהבי אלכוהול (ואנשים בכלל) מתחלקים לשתי קבוצות - אלה שאוהבים טעמי אניס, ואלה שלא יכולים להתקרב אליהם. בין משקאות האניס הפופולריים והאהובים במיוחד ...
יינות בוטיק בישראל – מדריך יקבי בוטיק מובילים ומומלצים בארץ
מחפשים יינות בוטיק מומלצים? הגעתם למקום הנכון. צוות מומחי המשקאות של "משקאות מנדלסון חשין", גיבש עבורכם מדריך של יקבים מובילים בישראל. מהם המאפיינים ...

סדנאות אלכוהול לימי הולדת – פנו לפרטים והזמנות

גיל 18 הוא גיל המסמל הגעה לבגרות, עצמאות ויציאה מהבית לצבא. זהו גם הגיל בו מותר על פי החוק הישראלי לרכוש אלכוהול ולצרוך אותו כדין. לכן, מסיבת גיל ה-18 היא זמן מצוין לסדנת אלכוהול שתספק לחוגגים מידע חיוני על צריכת משקאות חריפים, תסביר להם על הסוגים השונים ותקנה להם הרגלי שתייה נכונים – כל זאת תוך סדנה חווייתית ומהנה והרבה כיבוד משובח. נשמע מעניין? כל הפרטים ועוד, במאמר הבא.

 

לא פחות חשוב מגילוי האש

בקרב קהילת ההיסטוריונים עדיין שוררת אי הסכמה בנוסע למועד הכנת המשקה האלכוהולי הראשון, אך בוודאות מדובר בטווח זמן של כ-5,000 עד ל-13,000 שנים אחורה. על פי ההערכות המשקה החריף הראשון שנצרך על ידי בני אדם היה תמיסה של ענבים מותססים, במה שהיה האבטיפוס הקדום של מה שאנו מכנים כיום – יין. מאז ועד היום הפכו המשקאות החריפים לנפוצים ביותר, כאשר ישנם עשרות ומאות סוגים שונים של משקאות, בעלי אחוזי כוהל שונים, בסיס שונה, טעמים שונים ושיטות הכנה שונות. ישנן מדינות ואזורים בעולם אשר מזוהים במיוחד עם משקאות אלכוהוליים מסוימים כמו הוויסקי של מדינות הממלכה הבריטית, הוודקה הרוסית, הסאקה היפני, הטקילה המקסיקנית ועוד סוגים רבים.

 

סדנת אלכוהול ליום הולדת – מה זה אומר בכלל?

סדנת אלכוהול היא סדנה ייחודית המועברת על ידי מומחה משקאות חריפים. במהלך הסדנה מתמקדים בסגמנט אלכוהול מסוים או במספר סוגים שונים של אלכוהול. עומדים על ההבדלים שבין הסוגים השונים – כולל שיטות ההכנה והמתכונים המגוונים. ובעיקר טועמים ממיטב המשקאות האלכוהוליים של המותגים המובילים בעולם. סדנאות האלכוהול מועברות בצורה חווייתית ומהנה תוך כדי שתייה חופשית של משקאות ובלווי של כיבוד עשיר התואם את המעמד. שילוב הדברים הופך את סדנאות האלכוהול לחגיגה מושלמת המשלבת בין העשרה של תכנים מרתקים, לשתייה איכותית ואוכל טוב.

 

סדנאות אלכוהול ליום הולדת 18

הסדנאות הממוקדות למסיבות גיל ה-18 נושאות עימן מספר יתרונות נוספים:

  • בסיס ידע – הסדנה תקנה לחוגגים בסיס ידע חיוני בתחום המשקאות האלכוהוליים ותספק להם כלים בסיסיים בהבנת הטעם המורכב של המשקאות השונים ותיתן להם את היכולות לסגל טעם ייחודי והעדפות איכותיות.
  • הרגלי שתייה – מרבית בני ה-18 אינם מורגלים בשתיית אלכוהול, לכם תכני הסדנה ממוקדים גם בהקניה של הרגלי שתייה נכונים, שתייה מדודה ולא מופרזת ויכולת הבחנה בין אלכוהול נחות ומזויף לאלכוהול איכותי ובטוח לשתייה. חשוב לציין כי שתיית משקאות חריפים מזויפים היא מסוכנת ביותר ועלולה להוביל לנזקים ארוכי טווח ועד למוות במקרים מסוימים, לכן חשוב ללמוד כיצד להיזהר ולהישמר מזיופים.
  • חגיגה מושלמת – לצד כל היתרונות הפרקטיים והתכנים החיוניים של סדנאות השתייה, ישנה התועלת המעשית בצורת חגיגת יום הולדת מושלמת. כאמור, סדנאות האלכוהול מלוות בכיבוד עשיר ובאווירה שמחה וסוחפת.

 

סדנאות אלכוהול מומלצות

ישנן סוגים רבים של משקאות חריפים ובהתאם ניתן לעשות גם סדנאות אלכוהול רבות. לפניכם רשימה חלקית של סדנאות מומלצות במיוחד:

  • סדנת יין – היין הוא אולי המשקה החריף העתיק ביותר בעולם וככזה הכנתו כוללת מסורת עתיקת יומין וטעמים מורכבים במיוחד. היין הוא משקה מיוחד במינו כאשר כל שינוי זעום בשיטת ההכנה או במתכון מייצרים יין מעט שונה, על מנת להבחין ולהבדיל בשינויים אלה יש צורך בניסיון רב ובחך מתקדם.
  • סדנת וויסקי – גם הוויסקי הוא משקה בעל מסורת הכנה עתיקה והוא כולל טעמים עמוקים הנובעים בין היתר מזמן היישון הארוך שלו. הוויסקי הוא משקה מרתק הטומן בחובו שיטות הכנה רבות, אזורי הכנה שונים וטעמים מיוחדים ומורכבים.
  • סדנת קוקטיילים ליום הולדת – סגמנט עשיר ומרתק נוסף בתחום המשקאות החריפים הוא סגמנט הקוקטיילים. קוקטיילים הם משקאות חריפים קלילים המבוססים לרוב על משקה חריף מרכזי בשילוב של חומרי גלם שונים ומגוונים. עולם הקוקטיילים הוא רחב במיוחד, לכן סדנת קוקטיילים היא מרתקת ומעשירה בצורה יוצאת דופן.

כאמור, ניתן להעביר סדנת שתייה בנושא של כמעט כל משקה אלכוהולי, כל שצריך הוא משקה מגוון ומעניין מספיק ומומחה שתייה שידע להעביר את התכנים בצורה טובה ומקצועית.

 

משקאות מנדלסון חשין – סדנאות אלכוהול מומלצות

"משקאות מנדלסון חשין" היא רשת העוסקת בשיווק והפצה של משקאות חריפים עוד משנת 1958. את כל הידע והניסיון שצברנו במרוצת השנים רתמנו על מנת להביא לכם את סדנאות השתייה הטובות ביותר בישראל עם מותגי אלכוהול מובילים ומדריכים מנוסים ומקצועיים. לפרטים נוספים ותיאום סדנה ניתן ליצור קשר בעזרת מספר הטלפון: 050-394-1657.

 

 

הכניסה לאתר זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים.