כל ההזמנות שיבוצעו היום למוצרים שאינם כשרים לפסח יסופקו רק לאחר החג | כל התמונות באתר להמחשה בלבד | משלוחים תוך 3 ימים עסקים - לפי תקנון האתר | משלוח חינם בקניה מעל ₪299
0
אולי תאהב/י גם
מה ההבדל בין יין אדום ללבן?
בשנים האחרונות, צריכת היין בישראל נמצאת במגמת עלייה עקבית. אמנם לא מדובר במעצמת יין כמו צרפת או איטליה, אבל הנתונים מלמדים שבשנת 2022 ...
סוגי ערק מומלצים: המדריך לחובבי האניס
אוהבי אלכוהול (ואנשים בכלל) מתחלקים לשתי קבוצות - אלה שאוהבים טעמי אניס, ואלה שלא יכולים להתקרב אליהם. בין משקאות האניס הפופולריים והאהובים במיוחד ...
סוגי וודקה
מדריך הוודקה המלא: סוגי וודקה, מחירים ומותגים וודקה היא אחד מהמשקאות האלכוהוליים הנצרכים ביותר בעולם ולא בכדי. הוודקה משתלבת מעולה במשקאות וקוקטיילים שונים ...

סוגי בירות נפוצים בארץ וההמלצות שלנו

המשקה האלכוהולי הפופולרי ביותר בעולם הוא כמובן הבירה. בירות מוגשות בכל רחבי העולם, בכל בר שהוא, הן זמינות, הן זולות, והן נמצאות גם בבתים של אנשים. יש אין ספור סוגי בירות בעולם וכל אחד יכול לבחור את האופציות המועדפות עליו. יש בירות מקומיות רבות לצד בירות מהרבה מאוד מקומות בעולם, וכמובן שיש הבדלים (לפעמים די מהותיים) בטעם. אין כמעט בית עסק קולינרי בו תשבו ולא תצליחו להזמין שום סוג של בירה, ולכן, כדי ליהנות עד הסוף, צריך קצת להבין בנושא ולהתעמק בו.

מהם סוגי הבירה הנפוצים ביותר בעולם?

ישנם כאמור לא מעט מקומות שמתמחים בבירה בישראל ומתיימרים להגיש מגוון רחב של סוגי בירה לקהל שלהם. כמובן שיש את הבירות המוכרות והמפורסמות ביותר, ואלו הם טובורג, קרלסברג, הייניקן וקורונה, לצד הבירות המקומיות הפופולריות, כמו מלכה או מכבי. עם זאת, עוד בירות שהפכו להיות פופולריות בעשורים האחרונים בארץ הם ויינשטפן וגינס, שהן שונות מאוד בטעמן מהבירות הסטנדרטיות. כאמור, לבירות שונות יש טעמים שונים, בהם כדאי להתעמק, ולכן הניסיון פה הוא חשוב.

מה ההבדל בין הטעמים השונים של הבירות?

לרוב, אנשים אשר שותים בירה בפעם הראשונה מתקשים להתמודד עם הטעם המר מעט, אך בהמשך, זה הופך למשהו מאוד ייחודי ומושך. אנשים אוהבים לצפות בטלוויזיה עם בירה, לשבת עם חברים על בירה וגם לאכול לצד בירה, וזה מאוד נפוץ. כאשר מדברים על בירה סוגים שונים קופצים לנו לראש לפי העדפות הטעם שלנו. יש אנשים שמעדיפים בירות בהירות וחלשות, עם טעם עדין כמו ויינשטפן, ואנשים שמעדיפים טעמים חזקים ומורכבים יותר, כמו אוהבי גינס או בירות מנזרים. באמצע, יש הרבה מאוד בירות בדרגות אינטנסיביות שונות, אך בכל מקרה, שווה תמיד לנסות ולהתנסות, ולנסות לדייק את הטעם שלכם.

מה הקהל הישראלי אוהב בבירות?

אנשים רבים שואלים את עצמם האם יש סוגי בירות נפוצים בישראל ומה הקהל הישראלי אוהב. ובכן, בניגוד לאוכל, שם הישראלים אוהבים טעמים אגרסיביים מאוד, כאן דווקא פחות אוהבים את הבירות החזקות והעוצמתיות יותר. הישראלים מעדיפים טעמים סולידיים בבירות שלהם, והולכים על הבירות הדומיננטיות. עם זאת, המגוון כיום הוא עצום, ולא רק היו טועמים, היו מגלים הישראלים מגוון עצום של אפשרויות. מעבר לבירות שאפשר להשיג במסעדות ובברים, יש גם המון מקומות איכותיים שמוכרים בירות בוטיק שאפשר לנסות.

האם אפשר להשיג בארץ בירות מיוחדות ויוצאות דופן?

יש לא מעט בירות בישראל שנמכרות בבוטיקים שונים ואפשר להשיג סוגים שלא ניתן למצוא במקומות אחרים. כך למשל, בירה ת'ורנברידג' המיוחדת מביאה איתה טעם יוצא דופן וקשה מאוד להשיג בקבוק שלה שלא דרך חנות איכותית. אם אתם מחפשים אחרי גימיקים מעניינים, אזי שבירה מיקלר משחקי הכס היא במיוחד בשבילכם. הבירה היא קלילה יחסית, ועשירה בארומות פירותיות. ולכן, גם אם אתם מחפשים אחר בירה פירותית תוכלו ללכת עליה, או לחילופין, על הגרסה המוכרת יותר של בירות פירותיות – בירה מרדסו, שיש לה גם אחוז אלכוהול גבוה. ומה לגבי בירה מקומית ומעניינת? גם בירה הדובים ערביקה הבהירה שנכנסה חזק לשוק הישראלי, היא תוצרת מקומית שבהחלט שווה לתת צ'אנס.

מדוע עדיף לקנות בחנויות אלכוהול בוטיק בירות?

אנשים שמעדיפים ללכת על סוגי בירות נפוצים לא צריכים לחפש רחוק, אם כי דווקא במקומות האיכותיים יותר לממכר אלכוהול, ייתכן שהם ימצאו מבצעים שווים ומשתלמים במיוחד. גם בתחום של בירה לבנה סוגים שונים יהיו מעניינים יותר מאחרים. בירה טוכר חיטה בהירה יכולה להיות אופציה מעניינת לבירה לבנה מסורתית אשר עשירה בטעמים קלאסיים. מעבר לכך, בחנויות האיכותיות מוכרים כמובן גם את הייניקן, קרלסברג וכמובן קורונה וגינס. אם כי האידיאל הוא להחזיק בארסנל כמה בירות מסורתיות ומוכרות, לצד כמה חידושים מעניינים שיכולים להפתיע את האורחים שלכם. האתגר הוא למצוא את המקום הנכון לקנות בו בירות בוטיק איכותיות ומיוחדות.

איפה אפשר למצוא את המגוון הגדול ביותר של בירות בישראל?

אצלנו בחנות משקאות מנדלסון חשין תמצאו את מגוון הבירות הגדול ביותר בישראל, עם מאות סוגים במחירים נוחים ומשתלמים. לצד הבירות המוכרות והידועות, תמצאו מגוון בלתי נתפס של בירות מכל העולם, כולל בירות מקומיות של מבשלות ישראליות. תוכלו לבצע הזמנה גדולה ולקבל אותה עד הבית, וכן להגיע לחנות ולהתרשם מהמגוון העצום. אצלנו אפשר למצוא גם יינות, וויסקי, וודקה, קוניאק וברנדי ועוד הרבה מאוד משקאות אלכוהוליים מיוחדים, המשתייכים לז'אנר הבוטיק.

לקטלוג הבירות הבין לאומי, העשיר והמגוון שלנו – לחצו כאן.

הכניסה לאתר זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים.