כל ההזמנות שיבוצעו היום למוצרים שאינם כשרים לפסח יסופקו רק לאחר החג | כל התמונות באתר להמחשה בלבד | משלוחים תוך 3 ימים עסקים - לפי תקנון האתר | משלוח חינם בקניה מעל ₪299
0
אולי תאהב/י גם
ערב קוקטיילים ביתי
ערב קוקטיילים ביתי מנצח - המדריך המלא קוקטיילים הם כבר מזמן לא רק משקאות אלכוהוליים ששותים בחופשה, בחתונה, באירוע מיוחד או במסיבה. לצד ...
קאווה מומלצת
המדריך האולטימטיבי לבחירת קאווה מומלצת ואיכותית יין מבעבע (Sparkling wine) הוא סוג של יין שיש בו כמויות משמעותיות של פחמן דו-חמצני מומס, הגורמות ...
לא רק לברמנים: היכרות עם סוגי אלכוהול נפוצים 
אנשי מקצוע בתחום האלכוהול, כמו ברמנים ומיקסולוגים, מן הסתם מכירים את השמות והתכונות של סוגי משקאות חריפים. אבל ככל שתרבות השתייה הולכת ומתרחבת, ...

חנות אלכוהול במרכז – איזו חנות יין ואלכוהול מומלצת?

מחפשים חנות משקאות מומלצת? הגעתם למקום הנכון. בחנויות האלכוהול של "משקאות מנדלסון חשין" תמצאו מגוון רחב של משקאות, מחירים אטרקטיביים ומוכרים מנוסים ומקצועיים שיסייעו לכם למצוא את האלכוהול הנכון ביותר עבורכם. רוצים לדעת עוד? כל הפרטים במאמר הבא.

 

אלכוהול, משקה חריף או טיפה מרה?

בזמן שההיסטוריונים עדייו מתווכחים מתי בדיוק נוצר המשקה האלכוהולי הראשון בהיסטוריה, אנו יכולים לומר בביטחון כי הדבר נעשה לפי אלפי שנים וכי ככל הנראה הנוזל אותו יצרו היה תוצר התססה של ענבים – מה שכיום נקראה יין. מאז ועד היום תפסו המשקאות האלכוהוליים פופולריות רבה ומקומם בחברה המודרנית, בכלכלה ובתרבות הוא מרכזי ומשמעותי. ישנם עשרות אם לא מאות סוגים של משקאות חריפים שונים כאשר לכל מדינה או אזור בכדור הארץ, מלבד מדינות בהן שתיית אלכוהול היא אסורה, ישנו משקה אלכוהולי מזוהה ונפוץ.

 

יין ישמח לבב אנוש

במרבית מדינות העולם צריכת אלכוהול מותרת מגיל מסוים, כאשר בישראל הגיל הוא 18. הדבר נהוג עקב ההשפעה של המשקאות החריפים על הגוף שלנו ופוטנציאל ההתמכרות לצריכתם. בהשפעות קצרות הטווח ניתן לייחס לאלכוהול גרימה לקלות ראש, רוגע, עלייה בביטחון העצמי ותחושת הנאה. בצריכה מוגברת יותר האלכוהול עשוי לגרום לאיבוד שליטה עצמית, שיקול דעת לוקה בחסר, איבוד שיווי משקל ותחושה של כאבי בטן, כאבי ראש, סחרחורות ועד לכדי הקאה ועילפון. את האלכוהול נרגיש גם בבוקר המחרת לשתייה כאשר 70% מהצרכנים עתידים לסבול מ-"הנגאובר", חמרמורת בעברית, הלוא הם אוסף של סימפטומים המופיעים עקב צריכת אלכוהול מוגברת. בין היתר ניתן לחוש עייפות, חולשה, כאבי ראש, בחילה, כאבי בטן ועוד. לכן, ומסיבות רבות נוספות, יש לצרוך אלכוהול בצורה מפוקחת, שקולה, מאוזנת ובטוחה.

 

 איפה קונים אלכוהול – חנות אלכוהול מומלצת

משקאות חריפים ניתן למצוא במגוון של חנויות ומקומות ממכר, אשר להם היתר מכירה של אלכוהול. אך אין ספק כי את משקאות אלכוהוליים מומלץ לרכוש בחניות אלכוהול המתמחות בתחום, קניה בחנויות אלה תבטיח לכם מספר יתרונות:

  • מגוון רחב – בעוד שמדפי הסופר מלאים במשקאות אלכוהולים מוכרים ובמגוון מותגים מצומצם יחסית, בחנויות אלכוהול מתמחות תוכלו למצוא מגוון רחב של משקאות, מותגים וסוגים. המגוון הרחב יאפשר לכם לבחור במשקה המתאים ביותר עבורכם או עבור הסיבה לשמה נרכש.
  • ידע וניסיון – עולם המשקאות החריפים הוא עולם רחב ומרתק אשר מצריך הבנה וידע רבים. המוכרים בחנויות ייעודיות מנוסים ומכירים את המשקאות ברמה טובה, כך שהם יוכלו לסייעה לכם להשלים את הרכישה בצורה הטובה ביותר.
  • מחירים אטרקטיביים – גם במעמד התשלום חנויות האלכוהול נושאות איתן יתרון משמעותי. על אף המגוון הרחב והסחורה האיכותית המצויה בהם, במרבית חנויות המשקאות תוכלו למצוא מחירים אטרקטיביים ונוחים ומבצעים שווים על משקאות פופולאריים.

 

החנויות של משקאות מנדלסון חשין

"משקאות מנדלסון חשין" היא חברה לשיווק ומכירה של משקאות חריפים, אנו פועלים בתחום עוד משנת 1958 ובמהלך השנים צברנו ידע וניסיון רבים אותם אנו מביאים לידי ביטוי בהפעלת הסניפים שלנו. בחנויות שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב במיוחד של משקאות חריפים: יינות, וויסקי, בירות, קוניאק / ברנדי, וודקה, ג'ין, טקילה, רום, ליקרים ועוד. בנוסף אנו מציעים מבחר של אביזרים שיעזרו לכם להפוך את חווית השתייה למושלמת ומארזי יין מגוונים לצריכה או כמתן שי.

 

רכישה מקוונת

בנוסף לסניפים שלנו הנמצאים בפתח תקווה ורעננה, ניתן לרכוש את כל המוצרים שלנו גם ברכישה מקוונת נוחה ומהירה. לרשותכם העמדנו אתר אינטרנט מתקדם הכולל קטלוג מוצרים מפורט, מערכת הזמנות קלה לתפעול, מנגנון תשלום מאובטח ומשלוח מהיר ובטוח עד אליכם – משלוח חינם למזמינים ביותר מ-300 ₪. בכל אחד משלבי הרכישה תוכלו ליצור עימנו קשר ואנשי הצוות שלנו ייעצו, יכווינו ויסייעו לכם בפתרון כל בעיה שעלולה לצוץ ועד להשלמת הרכישה בהצלחה.

 

חנות אלכוהול בשרון – משקאות מנדלסון חשין

את הרשת שלנו הקמנו במטרה להביא לציבור הישראלי מגוון רחב של משקאות חריפים, באיכות שירות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים ושווים לכל כיס. אנו גאים להיות הרשת המובילה בישראל בתחום המשקאות ועל הזכות לשרת עשרות אלפי לקוחות מרוצים מידי שנה. על מנת להרחיב את אופציות הרכישה הוספנו לסניפים שלנו גם אפשרות של רכישה מקוונת ונשמח לעמוד לרשותכם באחת מן הפלטפורמות הללו. לצפייה בקטלוג המוצרים לחצור >>>כאן<<<

הכניסה לאתר זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים.